شرکت اسب زر

ساخت وبلاگ

فن خشک کننده سطوح زمین، فرش و موکت با جریان دادن هوا روی سطوح زمان خشک شدن را کوتاه و از آب رفتن موکت بعد از خشک شدن جلوگیری میکند.
شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر
فن دمنده
https://goo.gl/Vw9UxH
 www.asbzar.com
021-54635
کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar
صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : فروش فن دمنده,فروش فن خشک کننده زمین,فروش فن خشک کن فرش,قیمت فن دمنده,قیمت فن خشک کن فرش,خشک کن کف,خشک کن فرش و موکت,دستگاه خشک کن فرش و موکت,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 103 تاريخ : دوشنبه 24 دی 1397 ساعت: 21:06

شرکت اسب زر عرضه کننده تجهیزات نظافت صنعتی از جمله دستگاه غبار گیر صنعتی می باشد. این دستگاه جهت جمع آوری ذرات معلق بکار می روند که در مراحل مختلف پروسه تولید در هوا پراکنده می شوند. دستگاه غبار گیر صنعتی بعد از مکیدن هوا و ذرات گرد و غبار همراه آن، توسط فیلتر ذرات را از هوا جدا کرده و هوای عاری از آلودگی را به محیط بر می گرداند.ذرات جدا شده در یک مخزن جمع آوری شده و به راحتی قابل دفع یا استفاده مجدد می باشند. از عوامل مهم در عملکرد یک دستگاه غبار گیر صنعتی حجم هوای مکیده شده توسط دستگاه (دبی) و سطح فیلتر می باشند.

انواع دستگاه غبار گیر صنعتی عرضه شده توسط شرکت اسب زر در مدل های نسبتا کوچک، مجهز به لرزاننده فیلتر می باشد که به صورت اتوماتیک و بعد از اتمام کار دستگاه اقدام به تکاندن فیلتر و ریختن ذرات به داخل مخزن می کند. در صورت بالا بودن میزان آلودگی و یا وجود ذرات بسیار ریز غبار می توان از سیستم های غبارگیر با فیلتر های کارتریجی به همراه سیستم تمیز کننده پالس جت استفاده نمود. در این سیستم با استفاده از هوای فشرده که از بالا به فیلتر دمیده می شود می توان فیلتر را تمیز نمود.

پارامترهای مهم در یک غبارگیر صنعتی

عملکرد بهینه یک غبارگیر صنعتی وابسته به پارامترهای زیر می‌باشد:

1.سرعت مکش مناسب

برای جمع آوری کامل گرد و غبار و ذرات شناور و انتقال آن به مخزن

2.سیستم فیلتراسیون کارآمد

از لحاظ کلاس فیلتر، سطح فیلتراسیون و سیستم نظافت فیلتر برای جلوگیری از بازگشت غبارات به محیط و همچنین تناسب مشخصات فیلتر غبارگیر صنعتی با ویژگی‌های ذرات شناور از قبیل دما، آنتی استاتیک بودن و ..

3.دارا بودن سایکون

به منظور انجام بهتر عملیات فیلتراسیون و جلوگیری از آسیب دیدگی فیلتر

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

غبارگیر صنعتی

https://goo.gl/49GXQ3

 www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : غبارگیر صنعتی,دستگاه تصفیه هوا,فروش غبارگیر صنعتی,فروش دستگاه تصفیه هوا,قیمت غبارگیر صنعتی,قیمت دستگاه تصفیه هوا,غبارگیر صنعتی تولید داخلی,دستگاه تصفیه هوا ایرانی,تجهیزات نظافت صنعتی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 114 تاريخ : يکشنبه 23 دی 1397 ساعت: 19:09

سیستم های انتقال مواد پنوماتیک برای جابجائی میزان مشخصی از مواد در یک فاصله معلوم طراحی می شود بسته به نوع مواد و فاصله می توان مواد را تا 40 تن در ساعت انتقال داد. امکان جابجائی در فشار مثبت و یا منفی و همچنین بصورت غلیظ (Dense Phase) و یا رقیق (Dilute Phase) نیز وجود دارد.در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هنگام تعمیرات اساسی نیاز به یک نوع سیستم انتقال مواد پنوماتیک می باشد که برای تخلیه کاتالیست و شارژ آن و سرامیک بال به کار میرود که به آن مکنده تخلیه کاتالیست میگوییم.

مزایای استفاده از دستگاه مکنده کاتالیست

بهره گیری از مکنده کاتالیست به منظور جابجایی و یا تخلیه این مواد از راکتور ها، تنها راه ممکن نیست اما بهترین راه می باشد. این دستگاه نیز مانند دیگر دستگاه های نظافت صنعتی فعالیت مورد نیاز را در بهینه ترین حالت ممکن انجام خواهد داد و مزایای بسیاری به همراه خواهد داشت. قابلیت فعالیت این دستگاه در یک سیکل بسته نیتروژن به منظور جلوگیری از مجاورت کاتالیست ها با اکسیژن موجود در هوا و بروز فرآیند های شیمیایی مضر، مجهز بودن به سیستم خنک کننده گاز نیتروژن در هنگام خروج از پمپ و بازیابی گاز ارزشمند و گران قیمت نیتروژن به راکتور های حاوی کاتالیست، راندمان بالای سیستم فیلتراسیون این دستگاه، قابلیت مکش بیش از 10 تن کاتالیست در هر ساعت استفاده از این مکنده، امکان تغییر قدرت دستگاه به درخواست مشتری و بسته به نیاز از 42 تا 230 کیلو وات، تخلیه سریع و بی خطر کاتالیست ها از راکتور، امکان پر کردن راکتور ها (انتقال کاتالیست ها به بالای راکتور) با استفاده از این دستگاه کاربردی، امکان جداسازی نرمه و خاک از کاتالیست ها به وسیله مکنده کاتالیست صنعتی و در حین انجام عملیات انتقال کاتالیزور و انتقال کاتالیست ها به مخزن جداگانه و در نهایت عدم آسیب به این مواد مهم، شکننده و کاربردی در صنایع گوناگون همگی از مزایای استفاده از دستگاه مکش کاتالیست هستند. همچنین مهم ترین ویژگی این دستگاه مکنده کاتالیست صنعتی حائز اهمیت بودن این مسئله است که برخی کاتالیزور ها می بایست با تجهیز به سیستم های مخصوص در محیط نیتروژنی (ازت) تخلیه گردند؛ که این دستگاه به سادگی و در بهینه ترین حالت ممکن این امکان را داده و پس از انجام عملیات انتقال، نیتروژن به داخل راکتور منتقل شود.

خرید دستگاه تخلیه کاتالیست :

در مواردی که مجموعه توان مالی خرید مکنده تخلیه کاتالیست را دارد و نیاز به دستگاه تخلیه کاتالیست زیاد است.

طراحی و فروش دستگاه تخلیه کاتالیست توسط شرکت های متخصص این امر انجام می شود.

قیمت دستگاه تخلیه کاتالیست با توجه به مشخصات دستگاه متفاوت می باشد.

اجاره دستگاه تخلیه کاتالیست :

در موادی که مجموعه توا مالی بالا برای خرید دستگاه تخله کاتالیست را ندارد و نیاز به مکنده تخلیه کاتالیست کم است.

خدمات تخلیه کاتالیست معمولاً در قالب اجاره دستگاه تخلیه کاتالیست و انجام امور پیمانکاری توسط شرکت های متخصص قابل اجرا می  باشد.

در صورت نیاز به خدمات تخلیه کاتالیست و یا اجاره دستگاه تخلیه کاتالیست با کارشناسان مرکز اسب زر تماس حاصل فرمائید.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

خرید و اجاره دستگاه تخلیه کاتالیست

https://goo.gl/nbDLDj

 www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : دستگاه تخلیه کاتالیست,مکنده کاتالیست,فروش مکنده کاتالیست,قیمت مکنده کاتالیست,اجاره مکنده کاتالیست,خدمات دستگاه تخلیه کاتالیست,تجهیزات نظافت صنعتی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 101 تاريخ : شنبه 22 دی 1397 ساعت: 15:39

دستگاه‏ های کف‏شوی سرنشین‏ دار بزرگ معمولاً برای نظافت (شستن و خشک کردن) انواع سطوح از جمله سرامیک، سنگ، موزائیک، بتن، اپوکسی و پارکت با مساحت زیاد مانند پایانه ‏ها و فرودگاه ‏ها، بیمارستان‏ ها، مراکز خرید و اماکن مذهبی مورد استفاده قرار می ‏گیرند.خرید و فروش تجهیزات نظافت صنعتی دست دوم را زیر نظر متخصصین شرکت اسب زر انجام دهید.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

فروش اسکرابر دست دوم

 www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : فروش اسکرابر دست دوم,قیمت اسکرابر دست دوم,فروش کف شوی دست دوم,قیمت کف شوی دست دوم,فروش کف شوی سرنشین دار,فروش اسکرابر سرنشین دار,تجهیزات نظافت صنعتی دست دوم,تعمیر تجهیزات نظافت صنعتی,شرکت اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 121 تاريخ : پنجشنبه 20 دی 1397 ساعت: 14:30

افرادی که قسط فروش دستگاه نظافتی دست دوم را دارند با کارشناسان مرکز اسب زر تماس حاصل کرده و اطلاعات دستگاه خود را ارائه می دهند.

از جمله مهمترین دستگاه های نظافتی تخصصی به شرح زیر می باشند.

دستگاه های مخصوص شتشوی و خش کردن کف ( اسکرابر )

دستگاه های مخصوص شستشوی نما و شیشه و دیوار ها ( واترجت )

تجهیزات نظافتی مخصوص شستشوی پله برقی

ابزار نظافتی مانند تی و ترولی و تی خشک کن ، موپ و تیغه شیشه خشک کن

دستگاه های مخصوص برق انداختن کف زمین ( پولیشر )

دستگاه های تخصصی جاروب و جمع آوری زباله ها ( سوئیپر ها )

جاروبرقی های تخصصی جهت جمع آوری انواع زباله

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

تجهیزات دست دوم

 www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : اسکرابر دست دوم,دستگاه کف شوی دست دوم,دستگاه زمین شور دست دوم,پلیشر دست دوم,جارو برقی صنعتی دست دوم,دستگاه فرش و موکت شوی دست دوم,واترجت دست دوم,سوییپر دست دوم,جارو شهری دست دوم,بخارشوی صنعتی دست دوم,دستگاه مبل شوی دست دوم, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 93 تاريخ : چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت: 21:30

دستگاه بخار شوی صنعتی برای شستشو و خشک کردن سطوح به وسیله بخار مورد استفاده قرار می گیرد.استفاده از دستگاه بخارشوی غالبا برای ضدعفونی کردن یا حتی استرلیزه کردن سطوح کفایت می نماید. در این دستگاه بخار داخل یک بویلر ایجاد می شود. بویلر بخشی از دستگاه است که دمای آب ورودی را افزایش می دهد تا بخاری با فشار و رطوبت کم ایجاد نماید. توانایی بخار خارج شده از دستگاه بخارشوی در نظافت و شستشوی سطح اساسا وابسته به حرارت آن می باشد. حرارت بخار انرژی مورد نیاز برای شکستن پیوند بین آلودگی و سطح را فراهم نموده و مواد آلاینده را بصورت معلق در آب آزاد می سازد. در مرحله بعد این آب و الودگی از روی سطح مکش و جمع آوری می گردد.

ازدستگاه بخارشور معمولاً در محیط های صنعتی و تجاری مانند بیمارستان ها، داروسازی ها، کارخانه های موادغذایی، آشپزخانه های صنعتی و … برای شستشو و خشک کردن به کمک بخار استفاده میگردد.

انواع سطوحی که میتوان به وسیله یک دستگاه بخارشوی صنعتی عمل نظافت را انجام داد شامل سطح شیشه ای، استیل، سرامیکی و … میباشد.

دستگاه بخارشو به علت درجه حرارات بالایی که ایجاد مینمایند با بالاترین کیفیت عمل چربی زدایی از روی سطح را انجام میدهد و تا حد زیادی باعث استریل کردن سطح مورد نظر میگردد.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی 

دستگاه بخار شوی

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

https://goo.gl/2yhkrq

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

 

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : بخارشور,بخارشوی,بخارشوی صنعتی,فروش بخارشوی صنعتی,قیمت بخارشوی صنعتی,بخارشوی کلینفیکس,بخارشوی cleanfix,تجهیزات نظافت صنعتی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 107 تاريخ : سه شنبه 18 دی 1397 ساعت: 17:48

موکت شوی ( موکت شور ) به انگلیسی Carpet cleaner می شود.

دستگاه موکت شوی صنعتی ( موکت شور ) کار شستن و خشک کردن ( نظافت ) موکت و فرش را انجام می دهد.

دستگاه موکت شوی صنعتی یک دستگاه پرکاربرد برای شستن فرش می باشد.

عوامل گوناگونی بر روی میزان بازدهی و کیفیت کارایی دستگاه فرش و موکت شوی تأثیر می گذارد، این عوامل شامل ظرفیت مخازن آب تمیز و آب کثیف، پهنای شستشوی برس، تعداد برس و قدرت مکش موتور مکنده هستند. برخی از دستگاه های فرش و موکت شوی با تجهیز به تی مخصوص سطوح تخت، قابلیت شستشوی سطوح سخت هم چون سطوح سنگی را خواهند داشت.

موکت شور مدل TW COMPACT ساخت کمپانی Cleanfix سوئیس، یک دستگاه موکت شوی دستی برقی مناسب برای فرش و موکت می باشد.

مهمترین ویژگیهای این دستگاه شستشوی و خشک کردن موکت در 2 جهت جلو و عقب میباشد در واقع این دستگاه دارای دو عدد پارویی مکش است. استفاده از موادشوینده مخصوص شستشوی موکت تاثیر بسزایی در کیفیت شستشوی این دستگاه دارد.
ازاین دستگاه موکت شور برای شستشوی و خشک کردن موکت در محیطهایی مانند:هتل، مسجد، نمازخانه، ادارات، سازمانها، دانشگاه ها و… استفاده میگردد.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی 

دستگاه موکت شوی و فرش شوی(Carpet cleaner)

برای مشاهده و خرید کلیک کنید

https://goo.gl/uYJhqx

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 
www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : دستگاه موکت شوی,دستگاه فرش شوی,دستگاه قالی شوی,فروش دستگاه فرش شور,فروش دستگاه موکت شور,قیمت دستگاه فرش شور,قیمت دستگاه موکت شور,موکت شور,فرش شور,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 133 تاريخ : دوشنبه 17 دی 1397 ساعت: 15:01

پولیشر یک دستگاه نظافت صنعتی با کارایی فراوان می باشد.

پولیشر یک دستگاه چند کاربردی می باشد.

از دستگاه پلیشر صنعتی ( پلیشر ) می توان استفاده هایی به شرح زیر داشت:

  1. شستشوی کف زمین
  2. واکس زدن کف زمین و براق نمودن کف
  3. شستشوی موکت و فرش ( پولیشر مخصوص شستشوی موکت )

ساختار دستگاه پولیشر

دستگاه پلیشر ( دستگاه پلیشر ) از اجزای زیر تشکیل شده است.

  1. دسته دستگاه پلیشر
  2. بخش کنترل ( کلید خاموش و روشن و شیر مخصوص پاشش آب و مواد شوینده )
  3. الکتروموتور
  4. برس دستگاه پلیشر
  5. مخزن آب تمیز پلیشر
  6. چرخ 

دسته دستگاه پولیشر

یک دسته به عنوان محور اصلی دستگاه می باشد که تمامی قطعات به آن وصل می باشد.

همپنین به وسیله دسته پلیشر کار کنترل دستگاه انجام می شود.

معمولاً کار با دستگاه پولیشر در صورت عدم تجربه کافی برای اوپراتور می تواند سخت باشد.

جهت کار بادستگاه پلیشر صنعتی در صورت بالا بردن دسته دستگاه به سمت راست می رود

در صورت پایین دادن دسته دستگاه پلیشر به سمت راست می رود.

جنس دسته در دستگاه هایی پلیشر با کیفیت از جنس استیل میباشد و در موارد با کیفیت کمتر از جنس پلاستیک  می باشد.

بخش کنترل

قسمت کنترل دستگاه پلیشر در بخش بالایی دسته پلیشر قرار دارد.

قسمت کنترل شامل کلید روشن و خاموش کردن الکتروموتور و دسته پاشش آب و مواد شوینده می باشد.

الکتروموتور

یک الکتروموتور در انتهای دسته دستگاه پلیشر وجود دارد که کار چرخاندن برس پلیشر را انجام می دهد.

الکتروموتور دستگاه پلیشر تک فاز می باشد و با برق 220 ولت کار می کند.

دور الکتروموتور دستگاه های پلیشر با هم متفاوت می باشد.

برس دستگاه پلیشر

برس دیسکی شکل شامل شاسی برس ، سه نظام و مویی برس کار سابیدن زمین را انجام می دهد.

برس به وسیله سه نظام به الکتروموتور اتصال می یابد.

شاسی برس سه نظام و مویی برس را نگهداری می کند.

قسمت مویی برس با سطح زمین یا موکت در تماس می باشد و کار از بین بردن جرم ( جرم بری ) را انجام می دهد.

سه نوع برس شامل برس نرم، برس زبر و برس معمولی می تواند به دستگاه پولیشر وصل شود.

نکته : در بعضی موارد به جای برس دستگاه پلیشر می توان از پد هلدر ( نگهدارنده پد ) و پد استفاده نمود.

از پد معمولاً برای جرم بری و واکس زدن استفاده می شود.

انواع پد شامل پد نرم ، پد زبر و پد معمولی مانند برس با توجه به کاربری تولید و در نهایت استفاده می شود.

مخزن آب تمیز پلیشر

یک باک 10 الی 15 لیتری در قسمت میانی دسته پلیشر قرار می گیرد.

مخزن پلیشر محل ذخیره آب و مواد شوینده در دستگاه پلیشر می باشد.

چرخ دستگاه پولیشر

در قسمت پایین و پشت دستگاه پلیشر دو عدد چرخ وجود دارد که به وسیله آنها کار جابه جایی صورت می گیرد.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت اسب زر تماس حاصل فرمائید.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

پولیشر

برای خرید و مشاهده کلیک کنید

https://goo.gl/RjqJT2

http://asbzar.com/

021-54635

کانال آپارات
https://www.aparat.com/asbzar

 صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

 

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : پولیشر,کف ساب,فروش کف ساب صنعتی,فروش پولیشر,قیمت پولیشر,قیمت کف ساب صنعتی,سرویس پولیشر,تعمیر پولیشر,تجهیزات نظافت صنعتی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 93 تاريخ : شنبه 15 دی 1397 ساعت: 22:51

 

واترجت چیست؟ ( Waterjet – High pressure cleaner )

واترجت به انگلیسی waterjet  می شود که همان کارواش صنعتی است که یک نوع دستگاه نظافت صنعتی با کاربرد بالا می باشد.

همانطور که از اسم دستگاه مشخص است کارکرد آن بر اساس فشار آب می باشد.

دستگاه کارواش صنعتی جزو مکانیزم های نظافتی جهت شستشوی می باشد.

سیستم شستشوی فشار قوی یا همان دستگاه واترجت از بخش های مختلف تشکیل شده است.

اجزای تشکیل دهنده دستگاه واترجت صنعتی

دستگاه کارواش صنعتی از بخش های مختلف تشکیل شده است.

  1. الکتروموتور
  2. پمپ ( pump of waterjet )
  3. تابلو برق
  4. تجهیزات ( گان ، نازل، شیلنگ و اتصالات )
  5. شاسی و بدنه 

با درکنار هم قرار گرفتن موارد بالا می توان یک دستگاه کارواش صنعتی داشت.

الکتروموتور دستگاه واترجت صنعتی

الکتروموتور در دستگاه کارواش کار تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی را انجام می دهد.

یک شفت از الکتروموتور خارج می شود و در زمان روشن بودن الکتروموتور کار چرخیدن را انجام می دهد.

شفت خارج شده از الکتروموتور بر روی پمپ کوپل می شود.

الکتروموتور ها ممکن از با برق تک فاز ( 220 ولت ) یا برق سه فاز ( 400 ولت ) کار کنند.

نکته : در برخی از دستگاه های کارواش صنعتی به جای الکتروموتور می توان از موتر بنزینی یا دیزلی استفاده نمود.

پمپ دستگاه واترجت صنعتی

پمپی که معمولاً در دستگاه کارواش صنعتی به کار می رود انواع مختلف دارد.

یکی از پرکاربردترین پمپ ها ، پمپ پیستونی می باشد.

تعداد پیستون ها معمولاً سه عدد می باشند و به صورت شعاعی یا خطی در کنار هم قرار دارند.

با گردش شفت خارج شده از الکتروموتور پیستون ها که همگی توسط یک صفحه به شفت متصل هستند به حرکت در می آیند.

آب توسط پیستون ها تحت فشار قرار می گیرد و به خروجی پمپ انتقال داده می شود.

تجهیزات ( گان ، نازل، شیلنگ و اتصالات ) دستگاه واترجت صنعتی

برای کار با دستگاه کارواش صنعتی یاز به یک سری ادوات شامل شیلنگ فشار قوی ، اتصالات ، لنس ، گان و نازل نیاز می باشد.

پس ازخروج آب تحت فشار از پمپ توسط شیلنگ به لنس ، گان و نازل انتقال داده می شود و روی سطح با فشار جت می شود.

شاسی و بدنه دستگاه واترجت صنعتی

تمامی متعلقات اصلی و فرعی یک دستگاه کارواش صنعتی بر روی شاسی دستگاه نصب شده است و توسط یک پوشش ( بدنه ) کاور می شود.

جهت دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت اسب زر تماس حاصل فرمائید.

 شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

واترجت 

https://goo.gl/8WkpNz

https://asbzar.com/

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

 

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : کارواش,کارواش صنعتی,واترجت,فروش واترجت,فروش کارواش,قیمت واترجت,قیمت کارواش,سرویس واترجت,سرویس دستگاه کارواش,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 74 تاريخ : چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت: 15:53

مکنده کامیونی صنایع سیمان

صنایع سیمان به واسطه ماهیت مواد اولیه و محصول نهایی از جمله صنایعی می باشد که علاوه بر ایجاد و تولید انواغ ذرات معلق، هدر رفت بالایی در میزان مواد اولی دارد. ذرات بکار رفته در این صنایع ریزو سبک بوده و علاوه بر انتشار در محیط می توانند با نفوذ در بین اجزا و قطعات دستگاه های بکار رفته در صنایع سیمان نه تنها باعث خرابی و از کار افتادگی دستگاه شوند، بلکه عمر مفید آنها را کاهش داده و هزینه های گزافی را بر صاحبان صنایع تحمیل نمایند. از این رو جمع آوری و نظافت این صنایع نه تنها باعث ارتقا سطوح بهداشتی محل کار شده و مانع از بیماری پرسنل می شود بلکه به واسطه ماهیت ویژه ذرات می توانند مجددا به چرخه تولید بازگردند. مکنده کامیونی صنعتی یکی از انواع جاروبرقی صنعتی بوده و از جمله دستگاه هایی صنعتی نظافت می باشند که کاربرد گسترده ایی در صنایع دارند.

 استفاده از جاروبرقی صنعتی در صنایع سیمان

صنایع سیمان به واسطه ماهیت مواد اولیه و محصول نهایی از جمله صنایعی می باشد که علاوه بر ایجاد و تولید انواغ ذرات معلق، هدر رفت بالایی در میزان مواد اولی دارد. ذرات بکار رفته در این صنایع ریز و سبک بوده و علاوه بر انتشار در محیط می توانند با نفوذ در بین اجزا و قطعات دستگاه های بکار رفته در صنایع سیمان نه تنها باعث خرابی و از کار افتادگی دستگاه شوند، بلکه عمر مفید آنها را کاهش داده و هزینه های گزافی را بر صاحبان صنایع تحمیل نمایند. از این رو جمع آوری و نظافت این صنایع نه تنها باعث ارتقا سطوح بهداشتی محل کار شده و مانع از بیماری پرسنل می شود بلکه به واسطه ماهیت ویژه ذرات می توانند مجددا به چرخه تولید بازگردند.

مزایای استفاده از مکنده کامیونی در صنایع

دستگاه های مکنده کامیونی علاوه بر جمع آوری گرد و خاک و آلودگی های صنایع و نظافت محیط، می توانند به عنوان ابزاری برای جمع آوری و انتقال مواد به کار روند. مدل های جدید و پیشرفته دستگاه هایمکنده کامیونی مخازن بزرگ و تکنولوژی ویژه ایی دارند که باعث افزایش کاربری این دستگاه ها در صنایع شده است. موتور های بکار رفته در مدل های پیشرفته و به روز دستگاه های مکنده کامیونی، علاوه بر سیستم مکش، مجهز به سیستم دمش نیز می باشند. با استفاده از سیستم دمش، مواد جمع آوری شده در مخزن مکنده کامیونی، می توانند بدون دخالت دست از مخزن تخلیه شده یا به چرخه تولید باز گردند. عدم ایجاد گرد و خاک در هنگام تخلیه یا انتقال مواد، از جمله ویژگی های اصلی این سیستم ها می باشد. از این رو بسیاری از صنایع به منظور ارتقا و دستیابی به سطوح بالاتری از سازگاری با محیط زیست، از دستگاه های مکنده صنعتی استفاده می کنند. سیلو های بکار رفته در صنایعی چون صنعتی سیمان فاقد دریچه در قسمت انتهایی بوده از این رو تنها راه تخلیه مواد انبار شده در این سیلو ها استفاده از دستگاه های مکنده کامیونی می باشد. از این رو با قرار دادن خرطومی دستگاه در داخل مخازن با مکش مواد می توان مخزن را تخلیه نمود. 

 سیلو های نگهدارنده کلینکر در صنایع سیمان

کلینکر ها محصول واسط در صنایع سیمان بوده و در مخازن یا سیلو های بزرگ و مرتفعی نگهداری می شوند. عایق لاستیکی به کار رفته در محل اتصال سقف و بدنه سیلو با گذشت زمان در اثرغلظت بالای گرد و خاک ناشی از کلینکر ها، کارآیی خود را از دست داده و نمی تواند مانع انتشار گرد و خاک در فضا شود. از آنجایی که بیرون رفت و انتشار ذرات گرد و خاک از این مخازن، مغایر با قوانین و مقررات بوده و برای مناطق مجاور مشکل ساز می باشد، عایق های این مخازن نیاز به تعمیر و تعویض دارند، اما تعمیر و تعویض این عایق های لاستیکی در حضور حجم عظیمی از گرد و خاک غیر ممکن می باشد، از این رو، به منظور کنترل و تخلیه گرد و غبار از این مخازن در هنگام تعمیر و تعویض لایه عایق، از مکنده کامیونی صنعتی استفاده می شود.

 ویژگی های مکنده کامیونی

نسل جدید دستگاه های مکنده صنعتی سرعت بالایی در مکش حجم زیادی از آلایند ها دارند. از آنجایی که تخلیه و حمل مواد خیس و آبکی راحت تر از نقل و انتقال مواد خشک و سبک می باشد، این مکنده ها مجهز به سیستم پاشش آب در مخازن می باشند، از این رو آلاینده ها به راحتی و بدون ایجاد خطر تخلیه شده و بسیار مقرون به صرفه می باشد. مکنده های کامیونی به لوله های طویلی مجهز هستند که امکان مکش مواد از عمق های بیشتر از 40 متر را فراهم می کند. خرطومی های بلند و موتور های مکنده قوی دراین دستگاه ها اماکن مکش و جمع آوری مواد از ارتفاعات بالاتر از 100 متر را به راحتی فراهم نموده است.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

مکنده کامیونی

https://goo.gl/xsMLA2

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : مکنده کامیونی,وکیوم لودر,جاروبرقی صنعتی,فروش وکیوم لودر,فروش مکنده کامیونی,قیمت وکیوم لودر,قیمت مکنده کامیونی,تولید کننده وکیوم لودر,تولید کننده مکنده کامیونی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 83 تاريخ : سه شنبه 11 دی 1397 ساعت: 20:30

توانایی دستگاه واترجت یا شوینده فشار قوی وابسته به قدرت بالای آب پرفشار خارج شده از سطح می‌باشد که به دلیل دارا بودن انرژی جنبشی بالا می تواند پیوند بین آلودگی یا لایه نامطلوب موجود بر روی سطح را سست نموده و باعث جدا شدن آن گردد. هر چه این پیوند قوی تر باشد، انرژی مورد نیاز برای شکستن آن بیشتر بوده و در نتیجه به دستگاه واترجت با فشار عملیاتی بالاتر نیاز می‌باشد. برای افزایش سرعت عملیات، دبی یا میزان آب خارج شده از دستگاه واترجت در یک بازه زمانی معین، باید افزایش یابد. باید توجه نمود که افزایش فشار عملیاتی و دبی در دستگاه‌های واترجت صنعتی به سادگی امکان پذیر نبوده و برای افزایش فشار عملیاتی و دبی، باید از پمپ فشار قوی قدرتمندتر با ظرفیت یا دور موتور بالاتر و همچنین تجهیزات مقاوم تر استفاده نمود، که این مسأله به معنای افزایش قیمت دستگاه می‌باشد. راهکار مناسبی که می‌تواند در کنار افزایش فشار و دبی به عملیات حذف آلودگی‌های سرسخت همانند مواد روغنی و چرب، کمک کند و کیفیت و سرعت مطلوب انجام عملیات را تضمین نماید، استفاده از آب گرم و به عبارت دیگر به کارگیری دستگاه های کارواش آب گرم می‌باشد.

نحوه عملکرد کارواش آب گرم

افزایش دمای آب مورد استفاده به معنای افزایش انرژی جنبشی جریان آب پاشش شده می‌باشد یعنی در حقیقت در یک واترجت آب گرم ، انرژی مازاد مورد نیاز برای شکستن آلودگی‌های سرسخت با افزایش دمای آب فراهم می گردد نه با افزایش بیشتر فشار آن. باید توجه نمود که امکان استفاده از آب دارای درجه حرارت بالا بعنوان آب ورودی دستگاه وجود ندارد. زیرا آب داغ به پمپ فشار قوی دستگاه آسیب وارد می‌نماید. بنابراین دمای آب ورودی به یک دستگاه واترجت آب گرم مشابه با مدل‌های واتر جت صنعتی آب سرد می‌باشد اما این رده از کارواش های صنعتی  دارای یک واحد گرم کن داخلی هستند که دمای آب ورودی را پس از خروج از پمپ فشار قوی افزایش می‌دهد. بنابراین دستگاه کارواش آب گرم از هر دو ویژگی حرارت بالای و فشار بالای جریان آب پاشش شده بهره می برد. اگرچه اضافه شدن یک سامانه گرم کن به دستگاه‌های واترجت آب گرم ، قیمت این مدل ها را نسبت به واترجت های آب سرد با فشار عملیاتی و دبی مشابه افزایش می‌دهد، اما در نهایت قیمت واترجت های آب گرم در مقایسه با دستگاه های واترجت فوق فشار قوی کمتر بوده و در نتیجه این رده از دستگاه های کارواش صنعتی برای کاربرد در کارواش های خودرو و برای شستن موتور و محیط هایی نظیر آشپزخانه های صنعتی و سالن های نگهداری دام و طیور از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه بوده و به خوبی پاسخگوی نیازهای نظافتی این گونه محیط ها می باشند. از سوی دیگر آب دارای درجه حرارت بالا نه تنها موجب افزایش سرعت و کیفیت عملیات می گردد بلکه باعث ضدعفونی کردن محیط گردیده و می تواند بعنوان یک عامل شوینده و ضدعفونی کننده قوی و سازگار با محیط زیست در محیط های نیازمند سطح بالای بهداشت مورد استفاده قرار گیرد.

طبقه بندی دستگاه های واترجت آب گرم از لحاظ نوع گرم کن

دستگاه های واترجت آب گرم موجود در بازار بر اساس نوع سامانه گرم کن به کار رفته در تولید آنها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند:

واترجت آب گرم دارای گرم کن الکتریکی

گرم کن یا بویلر الکتریکی مختص دستگاه های کارواش آب گرم الکتریکی می‌باشد. در مدل‌های پیشرفته از این نوع واترجت صنعتی آب گرم، جریان آب پیش از مرحله انجام عملیات و پاشش آن گرم شده و به دلیل قابلیت حفظ دمای دستگاه، در حالت استندبای در یک دمای ثابت نگه داشته می شود. این مسأله بدین معناست که آب دارای درجه حرارت بالا بی درنگ در شروع عملیات پاشش در دسترس می‌باشد.

کارواش آب گرم دارای گرم کن دیزلی یا گازی

این نوع گرم کن که متشکل از یک محفظه احتراق است هم در واترجت های آب گرم الکتریکی و همواترجت های آب گرم دیزلی یا گازوئیلی قابل کاربرد است. توان گرمایشی گرم کن های دیزلی در مقایسه با بویلرهای الکتریکی بالاتر بوده و دمای آب خروجی در دستگاه های کارواش آب گرم صنعتیمجهز به گرم کن های عمل کننده با سوخت های فسیلی در مقایسه با مدل های گرم کن الکتریکی بالاتر می باشد. ساختار محفظه احتراق در این نوع گرم کن ها بصورت افقی بوده و بصورت کاملا موثر و مطابق با سختگیرانه ترین استانداردهای تشعشع عمل می نماید. این ساختار موجب بازده بسیار بالا با مصرف سوخت کم می گردد. وجود موتور مجزا برای گرم کن باعث استفاده بهینه از هوای احتراق گردیده و بصورت همزمان هوای خنک برای سطوح بیرونی را فراهم می نماید، بنابراین هیچ گونه نیازی به عایق حرارتی نیست.

در دستگاه های کارواش آب گرم باکیفیت دارای گرم کن دیزلی یا گازی از یک سیستم مانیتورینگ شعله استفاده می شود. اگر فتوسل دستگاه وجود شعله را تشخیص ندهد، جریان سوخت گرم کن قطع شده و یک پیام خطا در صفحه نمایشگر ظاهر می شود و یا چراغ کنترل روشن می گردد.

 شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

واترجت اب گرم

https://goo.gl/5apXeu

https://asbzar.com/

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

 

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : واترجت صنعتی,کارواش صنعتی,واترجت اب گرم,فروش واترجت صنعتی,قیمت واترجت صنعتی,سرویس واترجت صنعتی,فروش واترجت خانگی,تجهیزات نظافت صنعتی,شرکت اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 101 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 14:16

واترجت آبگرم چیست (what is hot water waterjet) :

واترجت تشکیل شده از یک پمپ و یک دینام که این دو سیستم یه یکدیگر کوبلینگ شده که اب ورودی به دستگاه را گرفته و در مراحل بعدی با فشارهای متفاوت پمپاژ میکند که فشار این بارها از 110 بار درکارواش صنعتی هست تا 3000 بار در دونوع آبگرم و ابسرد . و در این دستگاهها وجود مخزن شامپو و مواد شوینده کمک شایانی میکند به تمیز کردن بالا

کارواش صنعتی چند نوع میباشد :

کارواش صنعتی دو نوع میباشد آبگرم و آبسرد

کاربرد واترجت آبگرم در کجاست :

واترجت در کارگاههای تولیدی – کارخانجات صنعتی – کارخانجات تولید مواد غذایی – کارخانجات سیمان – نفت – گاز – پترو شیمی – لوله سازی – شستن ماشین سبک و سنگین – شستشوی نما و…

 کارواش آبگرم کیفیت شستشوی بالا دارد یا کارواش آبسرد :

کارواش آبگرم بخاطر دمای بالای 100 درجه سانتی گراد حلال خوبی برای الودگیهای با چربی و دوده و…است

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

انواع واترجت صنعتی

https://goo.gl/5apXeu

https://asbzar.com/

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

 

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : واترجت اب گرم,واترجت صنعتی,کارواش صنعتی,فروش واترجت صنعتی,فروش کارواش صنعتی,قیمت واترجت اب گرم,قیمت واترجت صنعتی,قیمت کارواش صنعتی,تجهیزات نظافت صنعتی,شرکت اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 137 تاريخ : دوشنبه 10 دی 1397 ساعت: 0:44

جاروی خیابانی کار جارو کردن و جمع آوری زباله از سطح خیابان ها را با کیفیت و سرعت بسیار بالا انجام می دهد.جاروی خیابانی به انگلیسی URBAN SWEEPER می شود.

در این بخش به معرفی دستگاه جاروب خیابانی می پردازیم.

انواع جاروی خیابانی

از نظر طراحی و ساختار به طور کلی دو نوع جاروب خیابانی طراحی و تولی می شود.

مقایسه این دو مدل جاروب خیابانی به شرح زیر می باشد.

  1. هزینه تعمیر و نگهداری جاروب خیابانی کامپکت کمتر است.
  2. قدرت مانور جاروب خیابانی کامپکت بیشتر است.
  3. نحوه کار با دستگاه جاروب خیابانی کامپکت آسان تر است.
  4. نسبت حجم مخزن در ابعاد برابر در جاروب خیابانی کامپکت بیشتر است.
  5. در ابعاد برابر قیمت جاروب خیابانی متصل بر روی کامیون کمتر است.

از نظر نحوه جمع آوری زباله دو نوع جاروب خیابانی وجود دارد.

مقایسه سیستم مکانیکال مکش و سیستم مکنده به شرح زیر می باشد.

  1. قدرت جمع آوری انواع زباله در سیستم مکانیکال مکش بسیار بیشتر است.
  2. استهلاک در سیستم مکانیکال مکش بیشتر است.
  3. کنترل میزان گرد و غبار در سیستم مکانیکال مکش بیشتر است.

در هنگام خرید دستگاه جاروی خیابانی به چه نکاتی می بایست توجه داشت ؟

در هنگام انتخاب و خرید دستگاه جاروب خیابانی می بایست به شرایط محیطی که قرار است دستگاه در آن کار کند توجه داشت و نکات زیر را در نظر گررفت:

  • مساحت محیطی که در هر دوره نظافت می بایست نظافت شود.
  • نوع زباله و حجم گرد و غبار در محیط 
  • حجم مخزن دستگاه جاروب خیابانی 
  • توجه ویژه به قدرت فیبتراسیون دستگاه جاروب خیابانی در محیط هایی که گرد و غبار زیادی دارند.
  • توجه به قدرت مانور دستگاه جاروب خیابانی
  • جنس مخزن دستگاه جاروب خیابانی
  • مکانیزم جارووب کردن دستگاه
  • سرعت حرت و جاروب کردن دستگاه
  • آپشن های مورد نیاز مانند واترجت و خرطومی مکنده و پاشش آب روی برس ها برای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

جاروی خیابانی

https://goo.gl/3Je6bE

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : جاروی خوردویی,ماشین جاروی خیابانی,دستگاه جاروی خیابانی,جاروی خیابانی,سوییپر خیابانی,ماشین جاروی شهری,جاروی خیابانی صنعتی,جاروی خودرویی شهری,تجهیزات نظافت صنعتی,شرکت اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 83 تاريخ : شنبه 8 دی 1397 ساعت: 15:18

کمپانی Cleanfix سوئیس اولین طراح و تولید‏کننده‏ ی دستگاه اسکرابر ربات در سراسر دنیا می‏ باشد. توانایی تولید این محصول توسط کارخانه ی Cleanfix نشان دهنده ‏ی علم و تکنولوژی پیشرفته ‏ی این کمپانی نسبت به سایر رقبا در زمینه ی تولید اسکرابر است. اسکرابر ربات به عنوان مدرن‏ترین و به روزترین دستگاه شستشوی کف، به وسیله سنسور‏ها، سیستم ره‏یاب و حافظه ‏ای که به آن مجهز گردیده، کار شستن و خشک کردن سطوح صاف از جنس سرامیک، سنگ، موزائیک، بتن، اپوکسی و پارکت را به صورت کاملاً ایمن، موثر و بهینه بدون نیاز به کاربر انجام می‏ دهد.از دستگاه اسکرابر ربات در محیط‏ های کم رفت و آمد مانند انبار‏ها استفاده می ‏شود.کف شوی ربات Robo 40S

مجهز به سیستم ره ‏یاب (Navigation System)مجهز به سیستم کنترل میزان پاشش آب و مواد شویندهمجهز به چراغ گردان هشدار دهندهمجهز به سیستم ترمز دقیق، کارآمد و ایمنامکان جابجایی آسان به وسیله ترولی مخصوص در زمان عدم کارکرددارای پارویی مکش منحنی شکل، سنگین و ضدزنگکم صدامجهز به چرخ ‏های ضد سایش و None Marking جهت جلو گیری از به جای گذاشتن رد بر روی سطح زمین

کف شوی ربات Robo 40S

 

کف شوی ربات Robo 40S

دستگاه های کف شو برای نظافت(شستن وخشک کردن)انواع سطوح ازجمله سرامیک،سنگ،موزائیک،بتن،اپوکسی و پارکت مورد استفاده قرارمیگیرند.

این دستگاه ها درمدلهای مختلف تولید می شوندکه باتوجه به شرایط محیط ازجمله مساحت،جنس کف ونوع آلودگی انتخاب میگردند.

ساختار این دستگاهها متشکل از دومخزن آب تمیز وکثیف،یک یاچند برس دوار ویک پارویی مکش میباشد.

کار دستگاه پس از پرکردن مخزن آب تمیز به شرح زیر انجام می شود:

  • پاشش آب و مواد شوینده از منافذ برس و برس زدن (شستن)
  • جمع آوری آب و آلودگی و انتقال آن به مخزن آب کثیف (خشک کردن)

از دستگاه های کف شو در محیط هایی مانند:

مراکز خرید،بیمارستانها،فرودگاهها،دانشگاهها،انبارها،سالن های تولید و… استفاده میشود.

گروه صنعتی اسب زر تنها نماینده رسمی کمپانی کلینفیکس (cleanfix) سوئیس در ایران است.

 

این کمپانی در سال 1976 در کشور سوئیس شهر Henau فعالیت خود را در زمینه تولید دستگاههای نظافت صنعتی آغاز نمود و در سال 1980 اولین صادرات خود رابه آلمان انجام داد.

تخصص این کمپانی تولید دستگاههای اسکرابر یا کفشو با تمرکزبر کیفیت، نوآوری و خدمات پس ازفروش می باشد. درحال حاضر طیف وسیعی از تولیدات این کمپانی به سراسر دنیا صادر می شود.

نمونه ای از محصولات کمپانی کلینفیکس (cleanfix) سوئیس در گروه صنعتی اسب زر 

 

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

کف شوی ربات

https://goo.gl/XXgWyd

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

 

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : فروش کف شوی ربات,قیمت کف شوی ربات,سرویس کف شوی ربات,تعمیر کف شوی ربات,فروش اسکرابر ربات,قیمت اسکرابر ربات,سرویس اسکرابر ربات,تجهیزات نظافت صنعتی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 115 تاريخ : پنجشنبه 6 دی 1397 ساعت: 18:25

واترجت صنعتی یک ابزار نظافت مکانیزه و قدرتمند است که با پاشش آب تحت فشار بالا، توانایی جدا نمودن انواع آلودگی ها را از سطوح هموار و ناهموار دارا می باشد. توان بالای این دستگاه در شستشوی سطوح و سهولت کاربرد آن سبب شده است کاربرد دستگاه های واترجت صنعتی به نحو قابل توجه گسترش یابد. کاربرد واترجت صنعتی محدود به عملیات نظافتی نبوده و از انواع مدل های جت واتر در عملیات صنعتی مختلف همچون سندبلاست و تخریب بتن نیز استفاده می شود. کاربردهای متنوع این دستگاه موجب شده است که مدل های متنوعی از واترجت صنعتی در رده های خانگی، تجاری و صنعتی تولید شوند.  ساختار کلی دستگاه واترجت صنعتی

انرژی جنبشی بالای جریان آب پرفشار خارج شده از واترجت صنعتی مبنای عملکرد این دستگاه در کاربردهای مختلف آن بوده و بنابراین ساختار کلی مدل های متفاوت مشابه می باشد. مهم ترین بخش های تشکیل دهنده هر شوینده فشار قوی پمپ فشار قوی، موتور محرک، شلنگ فشار قوی، تفنگی، لنس و نازل می باشند. اساس کار در دستگاه های واترجت صنعتی به عملکرد پمپ فشار قوی بر می گردد. پمپ توسط موتور متصل به آن به حرکت در می آید، این حرکت موجب می شود تا آب ورودی فشار ضعیف به آب فشار قوی تبدیل گردد. آب خروجی از پمپ به داخل شلنگ فشار قوی رفته و از آن جا به تفنگی انتقال پیدا می کند. با فشردن زبانه تفنگی آب فشار قوی وارد لنس و سپس نازل می شود. نازل نحوه پاشش آب و میزان وسعتی را که آب خارج شده از دستگاه پوشش می دهد، معین می نماید.

 تقسیم بندی انواع واترجت صنعتی

برای انجام هر نوع عملیات توسط واترجت ، میزان مشخصی فشار و دبی مورد نیاز می باشد. عدم تناسب بین میزان فشار و دبی آب خروجی از دستگاه و نوع عملیات و ناکافی بودن آنها موجب می شود عملیات به درستی انجام نشده یا سرعت انجام آن بسیار کند باشد. در مقابل اگر فشار آب بیش از میزان مورد نیاز باشد می تواند سبب آسیب دیدگی و تخریب سطح گردد. در پاره ای موارد نیز انجام بهینه عملیات بدون استفاده از آب پر حرارت یا مواد شوینده امکان پذیر نمی باشد. بنابراین با توجه به کاربردهای متنوع و گسترده دستگاه های واترجت صنعتی امروزه مدل های متنوعی از آن ها با مشخصه های فنی متفاوت تولید و عرضه می شوند که می توان آنها را بر اساس فشار کاری، نوع منبع تغذیه، دمای آب خروجی و نوع جابجایی تقسیم بندی نمود:

 تقسیم بندی از نظر میزان فشار کاری

دستگاه های واترجت صنعتی بر اساس فشار کاری به سه گروه تقسیم می گردند. دسته اول دستگاه های نیمه فشار قوی هستند که فشار کاری آنها کمتر از 250 بار است. این دستگاه های واترجت صنعتیبه منظور انجام عملیات های شستشوی در رده های خانگی و صنعتی طراحی و تولید می شوند. دستگاه های کارواش خانگی در این رده قرار دارند و در عملیاتی نظیر شستشوی خودرو، شستشوی گاراژ، حیاط و باغ، شستشوی نماو ماشین آلات صنعتی قابل کاربرد می باشند. دسته دوم از دستگاه های واترجت‌ صنعتی، مدل های فشار قوی هستند که حداکثر فشار کاری آنها بین 250 تا 1000 بار می باشد. این رده از شوینده های فشار قوی، کارواش صنعتی نیز نامیده می شوند و به منظور انجام عملیات سنگین صنعتی همانند سندبلاست مورد استفاده قرار می گیرند. آخرین دسته از این طبقه بندی متعلق به واتر جت های فوق فشار قوی می باشد. این واترجت صنعتی برای ارائه آب تا حداکثر فشار3000 بار تولید می شوند و بطور گسترده در عملیاتی همانند تخریب بتن و لایه برداری عمیق مورد استفاده قرار می گیرند.

 تقسیم بندی از نظر نوع منبع تغذیه

به منظور کاربرد پذیری هر چه بیشتر دستگاه های واترجت صنعتی و فراهم نمودن امکان استفاده از آن ها در محیط های گوناگون، در طراحی و تولید واترجت صنعتی از موتورهای متحرک متفاوت استفاده می شود. بنابراین دستگاه های واترجت صنعتی از لحاظ نوع منبع تغذیه به سه گروه الکتریکی (تک فاز یا سه فاز)، بنزینی یا دیزلی تقسیم می گردند. واترجت های نیمه فشار قوی که معمولا در محیط های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار می گیرند، غالبا دارای موتورهای الکتریکی می باشند. عدم ایجاد هیچ گونه آلودگی، هزینه خرید و سرویس و تعمیر پایین تر، ساختار ساده تر و وزن سبک تر دستگاه های واترجت صنعتی الکتریکی آنها را به گزینه ای مناسب برای کاربرد در محیط های مسکونی و نیمه صنعتیتبدیل کرده است. در محیط های باز و در صورت عدم دسترسی به منبع برق، می توان از واترجت های دارای موتور بنزینی یا دیزلی استفاده نمود. این دستگاه های واترجت صنعتی قدرتمند برای کاربرد در شرایط سخت و سنگین صنعتی ایده آل می باشند.

 تقسیم بندی از نظر دمای آب خروجی

واترجت صنعتی از نظر دمای آب خروجی به دو دسته دستگاه های واترجت صنعتی آب سرد و گرم تقسیم می شود. اگرچه اکثر جت واتر ها از نوع واترجت صنعتی آب سرد هستند، اما به منظور شستشوی آلودگی های روغنی و الکترواستاتیک، ضد عفونی کردن محیط و بطور کلی عملیات نیازمند کاربرد آب دارای درجه حرارت بالا، برخی از مدل های واترجت صنعتی بصورت واترجت آب گرم و با قابلیت افزایش درجه حرارت آب ورودی تولید می شوند. واترجت صنعتی آب گرم دارای یک واحد گرم کن برای افزایش دمای آب می باشند. گرم کن بکار رفته در واترجت صنعتی آب گرم می تواند از نوع دیزلی یا برقی باشد. بعضی از مدل های واترجت صنعتی آب سرد دارای قابلیت تجهیز به گرم کن خارجی می باشند. بدین ترتیب می توان از این نوع دستگاه علاوه بر کاربردهای متعارف، در عملیات نیازمند به آب گرم نیز استفاده نمود.

 تقسیم بندی از نظر نوع جابجایی

به منظور افزایش سهولت حمل و جابجایی دستگاه، اکثر واترجت ها بصورت چرخ دار تولید شده و بسته به ابعاد خود با ترولی های دو یا چهار چرخی عرضه می شوند. اگرچه این واترجت صنعتی دارای قدرت مانور بالایی می باشند اما جابجایی مداوم دستگاه، ممکن است موجب افزایش استهلاک و آسیب دیدگی آن شود. بنابراین در محیط های نیازمند سیستم های مرکزی از مدل های دارای ساختار ثابت استفاده می شود. بدین ترتیب می توان بیان کرد که دستگاه های واترجت صنعتی از لحاظ نوع جابجایی به دو گروه متحرک یا پرتابل و ثابت طبقه بندی می شوند.

 مدل های متفاوت واترجت موجود در بازار، علاوه بر تفاوت های اصلی ذکر شده ممکن است در پاره ای امکانات نیز با هم متفاوت باشند. برای مثال تمامی دستگاه های واترجت صنعتی دارای قابلیت پاشش مواد شوینده نمی باشند. همچنین واترجت صنعتی های دارای این ویژگی می توانند ماده شوینده را تحت فشار پایین یا بالا پاشش نمایند. همچنین تنها برخی از دستگاه های واترجت صنعتی مجهز به مخزن آب می باشند. این مخزن غالبا ظرفیت محدودی داشته و اضافه نمودن آن به دستگاه برای تنظیم نوسانات فشار آب ورودی می باشد.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

انواع واترجت صنعتی

https://goo.gl/kXzRfu

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : فروش واترجت صنعتی,قیمت واترجت صنعتی,سرویس واترجت صنعتی,تعمیر واترجت صنعتی,فروش کارواش صنعتی,قیمت کارواش صنعتی,تعمیر کارواش صنعتی,فروش کارواش خانگی,قیمت کارواش خانگی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 76 تاريخ : چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت: 16:57

دستگاه ‏های واترجت خانگی و نیمه صنعتی مدل PW-C21 معمولاً در کارخانه‏ های صنعتی مانند مجتمع های مسکونی، آپارتمان ها، مساجد ، سازمان ها و اداره جات برای شستشو ، نظافت ، شستشو نما و ماشین و … مورد استفاده قرار می‏ گیرند.واترجت آب سرد PW-C21 130/11

دارای پمپ Radial-flow با روکش داخلی سرامیکیمجهز به سر پمپ از جنس برنجمجهز به شیر فشارشکن جهت تنظیم فشار آب خروجیمجهز به نشانگر فشار آب خروجیمجهز به سیستم (TOTAL STOP TTS) جهت صرفه جویی در مصرف برقبسیار کم صداامکان پاش مواد شویندهامکان نصب روی ترولی و دیوارواترجت | دستگاههای واترجت صنعتی برای نظافت (شستشوی و جرم زدایی) ماشین آلات، نما، تجهیزات و… مورد استفاده قرار میگیرند.

 

در فرآیند شستشو به وسیله دستگاههای واترجت پارامترهای مختلف به شرح زیر تاثیر گذارند.

1_ فشار :

 

واترجت ها با اعمال فشار آب بر روی سطوح عمل جرم زدایی را انجام می دهند.

مسلما اگر آب با فشار بیشتری به سطح مورد نظر برخورد نماید،جرم های سخت تری را نیز می تواند پاک کند، فشار آب خروجی از واترجت را با واحد بار (Bar) میسنجند.

2_میزان آب دهی:

 

میزان آب خروجی از واترجت در هر بازه زمانی را گویند.

هرچقدر آبدهی بیشتر باشد، سرعت شستشو به مراتب بیشتر میشود، واحد اندازه گیری آبدهی در واترجت معمولا لیتر در ساعت یا دقیقه میباشد.

3_درجه حرارت:

 

برای از بین بردن جرم و آلودگی مانند: چربیها معمولا از واترجت آب گرم استفاده میشود، قاعدتا هر چقدر درجه حرارت آب بیشتر باشد قدرت پاک کنندگی بیشتر است.

4_مواد شوینده:

 

یکی از پارامترهای موثر در کیفیت نظافت استفاده از مواد شوینده به همراه آب میباشد.

5_انواع نازل:

 

برای افزایش کارایی واترجت ها می توان از انواع نازل ها مانند: نازل توربو ،سندبلاست ، لوله بازکن ، کف شو و … استفاده نمود.

گروه صنعتی اسب زر با بیش از 20سال سابقه در زمینه طراحی،ساخت و تهیه ماشین آلات نظافت صنعتی فعالیت دارد.محصولات صنعتی این شرکت سالهاست در صنایع مختلف از قبیل صنایع پتروشیمی، نفت، سیمان، خودرو، فولاد، دارویی، غذایی، کاشی، سرامیک، نساجی و بسیاری صنایع دیگر مشغول به کار می باشند.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

واترجت آب سرد PW-C21 130/11

https://goo.gl/ECRnY9

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

‏http://www.aparat.com/asbzar

صفحه اینستاگرام

www.instagram.com/asbzarco

 

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : کارواش,کارواش خانگی,فروش کارواش خانگی,قیمت کارواش خانگی,سرویس کارواش خانگی,تعمیر کارواش خانگی,واترجت اب سرد,فروش واترجت اب سرد,قیمت واترجت اب سرد,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 125 تاريخ : سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 15:27

مبلمان نقش بسیار زیادی در زیبایی و دکوراسیون محیط دارد. با توجه به میزان استفاده روزمره افراد ازمبلمان در بسیاری از فضاهای داخلی مانند منازل، مکانهای اداری-تجاری و بسیاری از محیط های دیگر، انواع آلودگی ها سطح مبلمان را می پوشاند که این امر از زیبایی این وسیله کاربردی می کاهد. براینظافت مبلمان بدون آسیب رسیدن به پارچه و ظاهر مبلمان می توان از دستگاه مبل شوی استفاده کرد. در این مقالهنظافت بهینه مبلمان و چگونگی شستشوی آن با استفاده از دستگاه مبل شوی را مورد بررسی قرار می دهیم.

قدم اول: جمع آوری گرد و غبار

همانند سایر وسایل منزل مبلمان نیز در معرض آلودگی های گرد و غبار قرار می گیرند و این غبارات به درون الیاف مبلمان نفوذ نموده و در بلند مدت سبب پوسیدگی پارچه می شوند. لذا ابتدا باید به کمک جاروبرقی گرد و غبار سطح مبلمان را مکش کرده و از بین برد بدین منظور می توان از انواع نازل ها جهت مکش آلودگی از درزها استفاده کرد که به نحو احسن امکان حذف آلودگی ها را فراهم می آورد و سببنظافت بخش های غیر قابل دسترسی نیز می گردد.

قدم دوم: شستشوی لکه ها

گاهی آلودگی ها به صورت تر بوده و با خشک شدن بر روی پارچه لکه هایی را ایجاد نموده و رنگ پارچه را تغییر می دهند. از بین بردن این لکه ها تنها با شستشو امکان پذیر می باشد. امروزه دستگاهشستشوی مبلدر بسیاری از فضا ها با هدف از بین بردن آلودگی های سخت و لکه های باقی مانده بر سطح مبلمان مورد استفاده قرار می گیرد. با استفاده از این دستگاه ها امکان شستشوی مبلمان در محل قرار گیری آنها فراهم آمده است و نیاز به جابجایی آنها نمی باشد.

نحوه کار دستگاه مبل شوی

دستگاه مبل شوی مکانیزه یک ابزار نظافت صنعتی است که مجهز به دو مخزن آب تمیز و کثیف، موتور مکنده، خرطومی، نازل و کف ساز می باشد. عملکرد این دستگاه به گونه ای است که ابتدا آب و فوم مواد شوینده از طریق نازل بر سطح مقطع مورد نظر پاشش می شود. آلودگی ها به حالت محلول در آب بر سطح قرار می گیرند و سپس موتور مکنده دستگاه تمام این آب آلوده باقی مانده بر سطح مبل را مکش نموده و به مخزن آب کثیف منتقل می نماید. مکش بهینه آب امکان خشک نمودن هر چه سریعتر مبلمان را فراهم آورده و به فاصله زمانی کوتاهی پس از انجام عملیات شستشوی توسط دستگاه مبل شوی می توان از مبلمان استفاده نمود. به همین دلیل این دستگاه جهت استفاده در مکان های پر تردد تجاری و اداری کاملا ایده آل بوده و بسیار پیشنهاد می گردد.

مزایای کار با دستگاه مبل شور

همانطور که اشاره شد دستگاه مبل شوی در بسیاری از محیط ها کاربرد داشته و سبب سهولت درنظافت و شستشوی مبلمان می شود. مکش کامل مواد آلوده از بروز بوی نامطبوع ناشی از شستشوی مبلمانجلوگیری به عمل می آورد و همچنین سبب پاکیزگی هر چه بیشتر این وسایل نیز می گردد. از آنجا که مبلمان در بسیاری از محیط ها توسط افراد بسیاری اعم از کودکان و افراد با سنین بالاتر مورد استفاده قرار می گیرد، با انجام نظافت بهینه مبلمان با استفاده از دستگاه مبل شوی، سلامت افراد نیز تضمین می گردد و از انتشار آلودگی ها در محیط نیز جلوگیری به عمل می آید. طراحی دستگاه مبل شوی به گونه ای است که به کاربر اجازه حمل و جابجایی سریع در تمامی بخش ها را می دهد و سبب سرعت در انجام امور نظافتی در محیط نیز می شود.

شرکت تجهیزات نظافت صنعتی اسب زر

دستگاه مبل شوی و صندلی شوی

https://goo.gl/Cn674X

www.asbzar.com

021-54635

کانال آپارات

https://www.aparat.com/asbzar

 صفحه اینستاگرام 

www.instagram.com/asbzarco

شرکت اسب زر...
ما را در سایت شرکت اسب زر دنبال می کنید

برچسب : مبل,مبلمان شوی,فروش مبل شوی,قیمت مبل شوی,خرید مبل شوی,سرویس مبل شوی,تعمیر مبل شوی,خدمات نظافتی,تجهیزات نظافت صنعتی,اسب زر, نویسنده : اسب زر asbzar بازدید : 106 تاريخ : دوشنبه 3 دی 1397 ساعت: 16:01